İzleyiciler

21 Haziran 2012 Perşembe

Kombinlerim :)


 
Yeniden herkese merhaba, keyifler iyidir inşallah.Bahardan kalma bir yorgunluk ve halsizlik var üzerimde buaralar, birazda tembellik.. Kolları sıvayıp bir yazı yazayım dedim..Bu gün facebook sayfamdaki kombinlerimi size tanıtmak istiyorum.Önceki yazılarımda da bahsetmiştim okuyanlar hatırlayacak.Bunlar facebook'ta açtığım sayfamdaki kombinlerim, umarım beğenirsiniz...

Bu kombini çok seviyorum, sade ve şık..







Vee favorim olan kombinlerden biride bu  :))

Hazır ve özel dikim ürünlerimiz...

Aslında hepsini çok seviyorum ve severek hazırlıyorum.Henüz her şey çok yeni ve hiç iddiam yok.Benim için bir uğraş ve güzel bir uğraş.Kısacası tam benlik :) Bu arada bana inanan ve benden desteklerini esirgemeyen tüm dostlarıma sonsuz teşekkür ediyorum.Yanımda olduğunuz için ve bana güvendiğiniz için.. Şimdilik veda ediyorum..Hayatın tadını çıkarın ve sevgiyle kalın :))

1 yorum: