İzleyiciler

5 Haziran 2012 Salı

Kızımın Mutlu Günleri :))


Epeyce ara verdikten sonra tekrar merhaba....Öncelikle ilk yazımda yorum yapan ve önerilerde bulunan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim yorumlarınız beni çok mutlu etti ...
Gelelim yazıma.....
 Birçok anne gibi benimde kızım bu yıl mezun oluyor.Mezuniyet partisi ve kep töreninden bahsetmek istiyorum.Özellikle kız anneleri beni en iyi anlayanlar olacak elbise, saç, makyaj, ayakkabılar ve gün içinde bitmeyen telaşlar...Biz elbiseyi yaklaşık 6 ay önceden hazırladık.İndirimden aldığım elbiseyi çok beğendik. Saç seçimini kızıma bıraktım, gün onun günü istediği gibi giyinmeyi seçebilir...Parti günü epeyce telaşlıydık ikimizde.Önce kuaför ve aksilikler :) . -İstediğimiz modeli götürdük tabi tarifle olmazdı- malesef yanlış kuaför kurbanı olduk ve gözyaşlarıyla ayrıldık ordan.Verdiğimiz saç modeliyle alakası olmayan bir şey çıktı ortaya. En mutlu günü felakete dönüştü adeta.. Tabi B planını uyguladık ve ikinci kuaförde aldık soluğu..Neyseki burdan yüzümüz gülerek ayrıldık, istediğimiz modeldende güzel oldu görüldüğü gibi :)

Saçlar yapıldıktan sonra makyaj için annesinin emin ellerine bıraktı kendini.Ve artık hazırdı.. 1 yılın yorgunluğunu atmak ve doyasıya eğlenmek için... :)
Şimdi sıra kep töreninde.İlk okula başladığında olduğu gibi gözlerim yaşardı, onu bukadar büyümüş görmek hüzünlendirdi beni..Allah herkese böyle güzel günler yaşatsın..Amin.. 
Nasılda mutlular baksanıza gülen yüzleri hiç solmasın Allah bahtlarını açık etsin .Amin..
Şimdilik benden bu kadar.. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..Yorumlarınızı esirgemeyin ;))Bu arada facebook sayfamıda sizlerle paylaşmak isterim.Bir göz atarsanız sevinirim..
http://www.facebook.com/pages/Butik-Mercan/297698626972607

3 yorum:

  1. Güzel annenin güzel kızı:)emekleriniz boşa gitmemiş netice çok güzel olmuş..Mevlam iki alemde de Onun o güzel gül yüzünü hiç soldurmasın..Öpüyorum ikinize de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel iltifat bu tesekkur ederim canim :)) basta biraz sıkıntı yasadık ama sonuc guzel oldu.Bizde seni öpüyoruz canım:))

      Sil
  2. Annecigim yazin cok guzel olmus.Yasadiklarimi cok guzel yansitmissin :) o kuaförü hala girtlaklamak istiyorum!!!!! Neyse daha cok yazı yaz, sana yazmak cok yakışıyor :) Ve kıymetli yengecigim :) Sanada cok tesekkur ederim, bana bol bol dua et bugün.sizin dualarımıza ihtiyacım var :) pazar gunu gorusuruz :)

    YanıtlaSil