İzleyiciler

6 Mayıs 2012 Pazar

İLK YAZIM :)

Uzun süredir izlediğim bloglar  sayesinde nihayet cesaretimi toplayıp bende blog açmalıyım dedim ve işte burdayım. İlk yazımla karşınızdayım.Şuanda keşfetme aşamasındayım umarım kısa sürede bende keşfedilirim :) Önce kendimi tanıtmak istiyorum.Evli ve iki kız annesiyim kızlarım büyütüp o telaşı bitirdikten sonra kendim için bir şeyler yapma isteği artık gözardı edilemez bir hal aldı benim için.Yazma tutkusu çocukluktan beri vardı ve sevdiğim bir şey olmalıydı kısaca özetlersem çok iddialı değilim ama yazdıklarıma bir göz atarsanız sevinirim.
Son zamanlarda epeyce gelişme oldu hayatımda bir facebook sayfam var ve satış yapmaya çalışıyorum ilgilenen olursa bir göz atın derim!Sayfamın içeriği tesettür giyim.Bilindiği üzre son zamanlar da tesettür giyimi çok revaçta.
Böyle olmasıda bizim gibi tesettürlü hanımlar için oldukca iyi bir gelişme.Önceki yıllarda ne kadar sıkıntı çektiğimizi herkes bilir.Hatta iki yıl önce kardeşimin düğünü için aylarca kapalı kendi tarzıma göre kıyafet aradım bir çok girişimden sonra aradığımı bulabildim gördüğünüz gibi :))Buda düğünümüzden küçük bir kare..
İş olunca hem istediğim zevk alabildiğim hemde benim için eğlenceli olası gerekiyordu.Yıllardır eşime, yakın arkadaşlarıma, şimdide bir genç kız olan kızıma fikirler verip elimden geldiğince onları giydirmeye çalışıyorum.Ve neden bunu başkaları için yapmayayım ki dedim kendi kendime.Baştada dediğim gibi çook iddiam yok.Ama bu benim boş vakitlerimi değerlendirecek sadece.Ve sevdiğim bir şeyle uğraşma olacak, şimdilik ilk yazım bu kadar devamı ikinci yazımda.İnşallah

24 yorum:

  1. Hadi bakalım hayırlı olsun blogun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorum sevgili nurşahtan geldi çook teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  2. hoşgeldin aramızzaaaaa :):):) bende yeni sayılırım Sanırım ilk takipçin ve ilk yorum yapanın ben olucam :):) sevgiler


    aa buarada elbisene bayıldımm :)
    bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Esra ilk olmasada ikinci yorumu senden aldım çok teşekkür ederim bloğunu seve seve takip edeceğim...Burada elbisemi beğenmene sevindim teşekkürler :))

      Sil
  3. ilk yorum benden gelsin...
    hayırlı olsun :)
    bir de ayarlardan kelime doğrulamayı kaldırıp
    senin onayından sonra yorumların görünmesini sağlarsan iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sudalgası teşekkür ederim henüz çok yeniyim ve çözmeye çalışıyorum önerilerini dikkate alacağım teşekkürler :)

      Sil
  4. Hoş geldin diyelim öyleyse :)Ben de buralarda yeniyim alıştım sayılır. Facebook sayfanı da paylaşırsan bir göz atmak isterim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Bihter yorumlarınız beni çok mutlu etti.Facebook sayfamı ayarları öğrenince en kısa sürede paylaşacım.Sevgiler:)

      Sil
  5. canım facebook sayfana nasıl ulaşabiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracığım en kısa sürede sayfamı yayınlıyorum tabi yeni yazıyla beraber:)teşekkürler.

      Sil
  6. hayırlı olsun :)

    http://lukuslife.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merak İnsanı :) en kısa zamanda takip edilecek blogun...

      Sil
  7. Hayırlı olsun bloğunuz bende daha çok yeni ve acemi bir bloger`ım bir göz atarsanız farkediceksiniz;) sizi takibe alıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim otuz şirin yıl:) acemilik konusunda üstüme yok diye düşünüyorum :)bende sizi takibe alıyorum görüşmek dileğiyle sevgiler :)

      Sil
  8. blogger ailesine hoşgeldin =) emin ol günden güne birşeyler paylaşma heyecanı ve telaşı saracak içini. şimdiden kolaylıklar diliyorum... =))) Birde acizane bir tavsiyede bulunayım yorumlardaki onay kodunu kaldırırsan daha çok yorum alırsın. sevgiler... =)

    banada beklerim =)

    http://magicpenbloger.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. magic pen teşekkür ederim:)kesinlikle yazı yazma yada birşeyleri paylaşma isteği heyecanı sarıyoror insanı.. Tavsiyeni dikkate alacağım şu ayarları kızımın kısa sürede bana öğretmesi gerekiyor. sevgiler :)hemen takibe alıyorum.

      Sil
  9. Hayırlı olsun canım yalnız izleyici kısmı yok koyarsan takibe alabiliriz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim desing by gülçin ayarları konturol edeceğim :)

      Sil
  10. hayırlı uğurlu,bol yorumlu,çook seyircili paylaşımlar senin olsun:))hoşgeldin :)))))))))

    YanıtlaSil
  11. stylerabish teşekkürler güzel dileklerin için:) hoşbuldum.

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun :) Benden de hep destek tam destek bana da beklerim çok öperimmmm :)
    http://dilsheen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için teşekkürler DİLSHEEN :)hemen takibe alıyorum...

      Sil
  13. Hayirli ugurlu olsun blogun, aramiza hosgeldin ;) 2.okuyucun da ben oluyorum ;)

    Istersen facebook sayfani benim ile paylas, blogumda 'reklamini' yaparim istersen, belki yeni müsteri kitlesine ulasmis olursun.

    almanyadan sevgiler
    http://streetfashionandmore.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler hoşbuldum :)reklam önerin ince bir davranış linki gönderiyorum böylece senin katkılarınla almanyayadanda sipariş almış olurum :)
      http://www.facebook.com/pages/Butik-Mercan/297698626972607

      Sil